.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئيات تصادف جاده كندوان‌

فرمانده انتظامي ‌چالوس در تشريح جزئيات تصادف امروز جاده كندوان سبقت غيرمجاز پرايد را عامل تصادف و ‌حادثه امروز اعلام كرد.

علي فقيه عبداللهي با اشاره به ‌حادثه امروز جاده چالوس (واژگوني كاميون حامل سوخت) اظهار داشت: متاسفانه سبقت غيرمجاز يك دستگاه خودروي سواري پرايد منجر تصادف مرگ‌بار و پرحادثه امروز اين منطقه شده است.

وي بيان داشت: راننده تانكر كه از سمت چالوس به مرزن‌آباد با سرعت 50 كيلومتر در ساعت در حال حركت بود سعي در كنترل خودرو داشته كه به گاردريل‌هاي منتهي به سمت راست خود برخورد كرد و پس از واژگوني به خودروي سمندي كه از سمت مرزن‌آباد به چالوس در حال حركت بود برخورد مي‌كند.

فقيه عبداللهي خاطرنشان كرد: راننده پرايد در اين حادثه در دم جان سپرد و راننده سمند نيز زخمي شده و با تلاش نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل مي‌شود.

وي اظهار داشت: نيروهاي پليس از نخستين دقايق حادثه در صحنه حاضر هستند و از سمت مرزن‌آباد نيز خودروهاي در حال حركت به چالوس به كلاردشت و جاده عباس‌آباد راهنمايي مي‌شود.

رئيس پليس چالوس امنيت جاده‌اي اين منطقه را خوب توصيف كرد.

رئيس مركز آتش‌نشاني چالوس نيز با اعلام آماده باش نيروهاي امداد و نجات گفت: در حال حاضر نيروهاي امدادي و آتش‌نشاني در منطقه مستقر هستند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.